Ktoś
PostWysłany: Pią 22:52, 30 Kwi 2021    Temat postu: Opryskliwy właściciel

Pracuje z człowiekiem z Ukrainy pan w żabce powiedział że nie ma sosów i nie sprzeda hot doga a mieliśmy 600m do żabki więc pojechałem ja i były od ręki żabka w Gorzowie Wlkp przy ulicy strażackiej ma więc uprzedzenia rasistowskie jak byłem dziś wspomniałem o zaistniałej sytuacji pani właścicielka stwierdziła że ten pan to jej partner i mam nie przesadzać więc o co tu chodzi
Brick wall [/list]
znajoma
PostWysłany: Pon 16:57, 25 Lip 2016    Temat postu: uwaga

Słuchajcie a co powiecie na to pracodawca podsłuchu je twoje rozmowy a puźniej wytycza działa przy ludziach i drze mordę na cały sklep jaki ty jesteś czego nie zrobiłeś i a obrabia ci dupe na całym mieście . Wam się wydaje ze to takie łatwe to spróbuj popracować w tych sklepach a polecam slupsk kolotaja tam życia się nauczysz z panią Silenced
demot5
PostWysłany: Pią 18:19, 15 Sty 2016    Temat postu:

Ja tez tyra w żabce, zbyt mało mi płacą żebym był uprzejmy i uśmiechnięty. Sorry pisz skargę do Poznania i tak cię tam oleją. Taki mamy klimat.
Gość
PostWysłany: Pon 11:09, 26 Paź 2015    Temat postu:

Prawdopodobnie jest Pani świadkiem "upadku" sklepu. Po objawach (nerwowe zachowanie pracownika i ajenta). I tu należy się kilka słów wyjaśnień. po pierwsze właścicielem sklepu jest obecnie fundusz Mid Europa Partners. Po drugie ajent nie jest właścicielem sklepu tylko wyrobnikiem za głodową marżę obecnie ok. 1,5% od miesięcznego obrotu. Frustracja i złość. To charakterystyczne zachowanie w czasie gdy sklep "pada" Podejrzewam, że skoro pracownik rano sam rozładowywał towar, a za kasą nie było personelu. Może to świadczyć o problemach finansowych ajenta (cięcia kadrowe :) Żabki to takie miejsca pracy gdzie kolejny właściciel okrada ajenta z marży skutkiem czego ten zaczyna popadać w problemy finansowe. Powolna agonia ajenta objawia się często takim zachowaniem. Może Pani im pomóc składając zażalenie do centrali w Poznaniu. Ci skrócą cierpienie ajenta "wywalając go na zbity pysk". Pozdrawiam (były ajent). A forum, które Pani odwiedziła służy ochronie ludzi przed wstąpieniem w szeregi niewolników dla żydowskiego funduszu.
wrocław
PostWysłany: Czw 8:42, 22 Paź 2015    Temat postu: własciciel sklepu jest nie miły, pracownica klnie na ludzi

Dzisiaj zeszłam do żabki była 6.30, około 3 osób stało i czekało czy ktoś otworzy , zdenerwowany pan zastukał w szybę, wyszła młoda pracownica którą znam zaczęła klnąc na człowieka, zapytałam czy może mi coś sprzedać odpowiedziała kurw... nie włączę teraz kasy, na tyłach sklepu przyjmowała towar-sama, nie łaska było napisać na drzwiach ze sklep będzie czynny np od 8, najlepiej nakląć na klienta -żabka ma miejsce PIŁSUDSKIEGO 6A WROCŁAW- NIEMIŁY WŁAŚCICIEL ZWRÓCIŁAM MU NIE RAZ UWAGĘ NA ZACHOWANIE PRACOWNICY- MŁODA BLONDYNKA OKOŁO 20LAT- WŁAŚCICIEL JAK ZWRÓCIŁAM UWAGĘ NA RANNE ZACHOWANIE PRACOWNIKA SAM ZACZĄŁ WRZESZCZEĆ NA MNIE I NIE SPRZEDAŁ MI KAWY TAKIE ZACHOWANIA POWINNY BYĆ KARANE NIEKTÓRZY PRACOWNICY ŻABEK NIE ZNAJĄ STANDARDU ZACHOWAŃ DO Klienta, 22.10.15, czy ktoś wie jak złożyć skargę na Żabkę, w mojej pracy odezwać się do klienta, przeklinać- oj zaraz bym była zwolniona, właściciel nie słucha
klientów i ich uwag personel powinien mieć reguły i zasady kultury do człowieka sam jest nerwowy -SKONTROLUJCIE ZABKĘ
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group